Liceo Statale Antonio Pigafetta

Liceo Statale Antonio Pigafetta. Classico, Linguistico, Musicale. Contrà Cordenons 1 - VICENZA Tel. 0444543884 Fax. 0444326027. Link al vecchio sito. Il Piano dellOfferta Formativa POF. Piano Annuale delle Attività. Regolamenti, Codici, Protocolli, Criteri. Il Pigazzetta giornalino on line. Scambi Viaggi. Rete Bibliotecaria Scuole Vicentine. La Sicurezza al Pigafetta. Accantonamenti Liceo musicale Pigafetta a.s. 201516. Per conferma sul posto o sulla quota orario assegnata nellanno scolast.

OVERVIEW

This web page liceopigafetta.gov.it currently has an average traffic ranking of zero (the lower the higher page views). We have scanned nineteen pages inside the website liceopigafetta.gov.it and found three websites interfacing with liceopigafetta.gov.it.

LICEOPIGAFETTA.GOV.IT RANKINGS

This web page liceopigafetta.gov.it has seen a fluctuation levels of traffic through the year.
Traffic for liceopigafetta.gov.it

Traffic ranking (by month) for liceopigafetta.gov.it

Traffic ranking by day of the week for liceopigafetta.gov.it

WHAT DOES LICEOPIGAFETTA.GOV.IT LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of liceopigafetta.gov.it Mobile Screenshot of liceopigafetta.gov.it Tablet Screenshot of liceopigafetta.gov.it

LICEOPIGAFETTA.GOV.IT HOST

Our parsers identified that a lone page on liceopigafetta.gov.it took two thousand two hundred and fourteen milliseconds to come up. I could not observe a SSL certificate, so therefore I consider liceopigafetta.gov.it not secure.
62.149.144.18

I caught that this domain is employing the Apache server.

Liceo Statale Antonio Pigafetta

DESCRIPTION

CONTENT

This web page liceopigafetta.gov.it states the following, "Classico, Linguistico, Musicale." We saw that the webpage also said " Contrà Cordenons 1 - VICENZA Tel." It also said " Il Piano dellOfferta Formativa POF. Regolamenti, Codici, Protocolli, Criteri. Il Pigazzetta giornalino on line. Accantonamenti Liceo musicale Pigafetta a. Per conferma sul posto o sulla quota orario assegnata nellanno scolast."

SEEK SUBSEQUENT WEB SITES

Liceo protocolo, tu escuela de protocolo en Valencia.

Por qué Liceo Protocolo? Por qué estudiar en Liceo Protocolo? Bienvenidos a Liceo Protocolo. Innovamos y creamos eventos en nuestra agencia Liceo Events. Eventos que no dejan indiferente a nadie ya que utilizamos las técnicas sensoriales más innovadoras, en colaboración con nuestros alumnos y con posibilidad trabajar con nosotros. Desarrollado por Liceo Protocolo S.